خرید گیاه آپارتمانی هانی گل ‏
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

 برای خرید این نوع از گل‌های آپارتمانی می‌توانید به وب سایت فروشگاهی هانی گل مراجعه نمایید. انواع گل آپارتمانی هزاران نوع گونه گیاهی تزیینی وجود دارند که می‌توانند با رشد در داخل خانه سازگار شوند.  اگرچه برخی از گونه های عجیب و فانتزی تنها در یک باغ مرطوب یا یک تراریوم محصور در شیشه به خوبی رشد می‌کنند، اما  گل‌های آپارتمانی زیادی وجود دارند که با شرایط داخل خانه‌ها سازگار شده و شدت نور کم را تحمل می‌کنند. از جمله گیاهان آپارتمانی بسیار محبوب و رایج در میان مردم ایران می‌توان به شفلرا، آکلونما، فیلوکس آفریقایی یا لیراتا و کنتیا و … اشاره کرد.

 برای خرید گیاه آپارتمانی هانی گل لوکس و زیبا می‌توانید به وب سایت فروشگاهی هانی گل مراجعه کرده و گل آپارتمانی مورد نظر خود را خریداری کرده و از نحوه نگهداری و آبدهی به این گیاهان مطلع شوید. مزایای گل آپارتمانی امروزه بسیاری از مردم دوست دارند محل زندگی و کارشان آراسته باشد و با انواع گل و‌ گیاه‌های زیبا تزیین شده باشد. نگهداری گل‌های آپارتمانی یکی از بهترین روش‌ها برای تزیین فضای خانه، محل کار، کلینیک‌ها و … است که نقش اکسیژن دهی ‌به فضا را نیز ایفا می‌کنند. اما نگهداری گل‌های آپارتمانی علاوه بر زیبایی و تزیین دکوراسیون فضاهای مختلف، چه مزیت‌های دیگری برای انسان دارد؟ گل‌های آپارتمانی به کاهش سطح استرس افراد کمک می‌کنند؛ یک مطالعه معتبر منتشر شده در مجله انسان شناسی فیزیولوژیکی نشان داد که نگهداری گیاهان آپارتمانی در خانه و یا محل کار می‌تواند موجب کاهش استرس شده و احساس خوبی را به شما القا کند.  محققان با اجرای آزمایش‌های متعدد در این زمینه، به این نتیجه رسیدند که نگهداری گیاهان و رسیدگی به آن‌ها می‌تواند استرس فیزیولوژیکی و روانی را کاهش دهد. نگهداری از گیاهان طبیعی در خانه و محل کار همچنین می‌تواند موجب افزایش تمرکز و توجه در افراد شود. نگهداری و رسیدگی به گل‌های آپارتمانی نظیر بابا آدم، آمستل، فیلکوس و … می‌تواند جنبه‌ی درمانی داشته باشد.

توجه داشته باشید اگر گل و گیاه آپارتمانی خریداری شده جوان باشد و تازه به گلدان منتقل شده باشد، برای تعویض گلدان باید چند ماه صبر کنید. در غیر این صورت بهتر است گیاهانی را خریداری کنید که ریشه های ضخیم و پری داشته باشند و مدت زمان زیادی است که در گلدان کاشته شده اند و جابجایی آن ها بلامانع است.





:: بازدید از این مطلب : 469
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 بهمن 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: